Dumbells
MOVE

Personal training week 1: Intake en voorbereiding

Ingezonden door Nadine

Hier mijn eerste berichtje van mijn wekelijkse update. Ik heb een personal training gewonnen via Gezondblog van TrainingVoedingEnLifestyle, zoals je hier kunt lezen.

Het begon met het invullen van een intake formulier, foto’s en mijn maten doorgeven. De eerste vraag van het intakeformulier was ‘Wat is je doel?’. Mijn doel is KNALLEN! 10 kilo eraf en strakker/gespierder in mijn vel komen te zitten. Ik hoop het komende half jaar veel van mij doel te kunnen bereiken. Met de mailtjes die ik ontvang van training, lifestyle en voeding heb ik er het volste vertrouwen in.

Het plan

Na mijn intake kreeg ik twee dagen later al mijn stappenplan gemaild met daarbij een trainingsschema en een voedingsplan. Mijn trainingsschema is aangepast aan mijn levensstijl. Dat ze een trainingsschema opmaat maken zodat ik de oefeningen thuis kan doen is onwijs fijn met een druk gezinsleven. Ik kan 3 dagen per week thuis mijn oefeningen kan doen. Hiervoor hoefde ik alleen dumbells in huis te halen. Zo gezegd, zo gedaan! Ze liggen al te wachten voor mijn eerste trainingsdag. Deze was eigenlijk al afgelopen vrijdag, maar omdat de dumbells toen nog niet binnen waren kon ik zelf heel makkelijk op mijn eigen profiel mijn trainingsdagen aanpassen.

Mijn eerste dag is nu aankomende dinsdag. Zoals ik al zei heb ik een eigen account/profiel gekregen waarin alles heel overzichtelijk aangegeven wordt. Welke oefeningen ik op welke dag moet doen. Bij de oefeningen laten ze heel duidelijk zien door middel van filmpjes hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Ook staat er bij de oefeningen hoelang en hoe vaak je ze moet uitvoeren. Al met al dus een heel fijn overzicht.

Voortgang meten

De foto’s en de metingen die ik ingestuurd heb waren wel even confronterend. Jemig! Er moet zeker wat gebeuren hihi. Maar goed dit wisten we al. Het is zeker prettig om zo je voorgang bij te houden en raad dan ook iedereen aan om dit voor jezelf te doen. Dit geeft een heel ander beeld dan alleen maar om de week op die rot weegschaal te staan. Als je foto’s voor jezelf maakt zie je hoe je er voor staat en kan je je resultaten goed bij houden.

Voor mij is het zeker een stok achter de deur dat ik over 4 weken weer foto’s op moet sturen. Zo kan je jezelf niet meer voor de gek houden!

Voedingsschema

Mijn voedingsschema gaat in kleine stapjes. Ik krijg elke week een nieuwe opdracht die ik kan toepassen. We werken naar een gezonde levensstijl toe, maar niet met een moordend dieet waar je na een week al helemaal klaar mee bent. We doen in kleine stapjes zodat het ook haalbaar is.

Daarnaast heb ik duidelijke instructies gekregen om minimaal 8 uur per dag te slapen. Ik denk dat dit nog wel eens mijn grootste uitdaging kan worden. Op tijd naar bed toe gaan lukt nog wel, maar om dan ook daadwerkelijk te gaan slapen… Ik ga mijn best doen!

Dat was het weer voor deze week!
Liefs Nadine,.. xoxo

Over de auteur

Nico Oud

Ik blog over gezond eten en gezonder leven. In het dagelijks leven ben ik een Business coach en founder van Springcast Podcast Hosting met een gezin. Druk dus! Lunch en diner afspraken zijn aan de orde van de dag. Maar ook de verleiding om na een dag hard werken iets makkelijks te eten. Mijn tips passen goed bij mensen met een druk leven die geen zin hebben om de hele middag in de keuken of in de sportschool te hangen. Je kunt meer van me lezen op Nico Oud

Dit ben ik!

Lifestyle Changing Program

Diverse soorten ademwerk

ademworkshops Evelina zinger LCP

Club Gezondblog

DIRECT TOEGANG

Tot alle gratis producten van Club Gezondblog!

VIP Club Gezondblog

Zijn wij al vrienden?

Facebook Pagelike Widget

Zelf chocolade maken

Populaire onderwerpen

koolhydraatarm dieet